Diéta

Még mindig tarolnak az egészségről szóló tévhitek

Sajnos még mindig sokan hisznek el olyan mítoszokat és ferdítéseket az egészségügyet tekintve, amelyek nem csupán haszontalonok, de kifejezetten károsak is. Nézzünk meg tehát három ilyen mítoszt, és cáfoljuk meg őket!


Ezek a legjobb ásványi anyag források: indítsd újult erővel az új évet

A december végi, január eleji időszak különösen megterhelő a szervezetünk számára. Hideg van, köd és alig süt a nap. Nem csoda, hogy sokan úgy érzik ilyenkor, hogy teljesen lemerültek az elemeik. Ennek hátterében sokszor ásványianyag-hiány áll: ezek a kémiai elemek ugyanis elengedhetetlenek az energikus élethez. Cikkünkből azt tudhatod meg, hogy melyek a legfontosabb ásványi anyagok és hogyan pótolhatod őket.


Cinkhiány

A cink mindenhol jelen van a szervezetben, mivel több mint kétszáz enzimnek az összetevője, köztük az RNS- és DNS-szintézisért felelős enzimeké is. A legtöbb cinket tartalmazó szövetek a csontok, a máj, a prosztata és a herék.


Táplálékkiegészítők: tüdőrákot okozhatnak

A B6- és B12-vitamintartalmú táplálékkiegészítőket rendszeresen és nagy mennyiségben szedő férfiaknál, különösen a dohányzóknál, fokozottabb a tüdőrák kockázata az Ohió State University kutatói szerint, melyet a Journal of Clinical Oncology című folyóirat közöltek.


Táplálékkiegészítők?

A táplálékkiegészítők és vitaminkomplexek helyett az egészséges táplálkozás ajánlatos, de ha már szedjük őket, legalább arra figyeljünk oda, mikor mit veszünk be.


1 | | | | | | | | | |
hírdetés

Web Design & Development Prowebshop