Véget ért a fürdőhelyet látogató szűrőbuszkörút

|
Nemcsak szórakozást, hanem egyeseknek komoly segítségét is jelentett az MTV Roadshow alatt az AstraZeneca gyógyszergyár által működtetett Cél az Egészség elnevezésű szűrőbusz. A vizsgált strandolók közel egyharmadának magas volt a vérnyomása, 10-10 százalékuknak voltak allergiás, illetve asztmagyanús panaszaik, 77 szűrésre jelentkezőnél lehetett műszeres vizsgálattal is tetten érni a dohányzás légútkárosító hatását. Az AstraZeneca gyógyszergyár kommunikációs vezetője, dr. Majorosi Emese is nagyon sikeresnek ítélte az MTV roadshow-jához csatlakozó akciót. A szűrőbusz további programját illetően Majorosi Emese annyit mondott: gyakorlatilag a rendelés - gyakran a helyi ÁNTSZ-szel együttműködve - minden hétvégén üzemel a különféle településeken. A cél, hogy a gyógyszergyár is aktívan segítse a népbetegségek elleni küzdelmet.

A Népszava hírére az OMF Médiafigyelő Kft. hívta fel a figyelmünket.

|
2004-08-30 15:10:36
hírdetés
hirdetés
hírdetés

Web Design & Development Prowebshop