Jó reggelt!

Mintha járványos lenne a reggeli fáradtság, és úgy tűnik, nincs más gyógyszere, csak a kávé. Valóban így van ez? Lássuk, mit tehetünk az energikus ébredésért, felkelésért!

reggel, ébredés, álmosság, fáradtság | InforMed Hírek14   InforMed | Sándor, K

Felejtsük el a szundi funkciót

Az ébresztő első jelzése után már nem igazán pihentető az alvás. Állítsuk be akkorra az időt, amikor valóban fel is kelünk.

Lazítsunk

Alvás közben gyakran elmerevednek a hátizmok. Üljünk fel az ágyban vagy álljunk terpeszbe, egyik kezünket tegyük csípőre, míg a másikat magas tartásba, és hajoljunk oldalra, majd ismételjük meg a másik oldalon is. Ez a gyakorlat friss oxigénnel látja el a tüdőt.

Egy kis kényeztetés

Adjunk magunknak 10 percet, olvassunk el pár oldalt vagy tegyünk fel egy frissítő arcmaszkot. Az elégedettség érzete energiát ad.

Igyunk sok folyadékot

Lehet, hogy a kávé ad egy lökést, de a szervezetünknek inkább folyadékra van szüksége az egész éjszakai szomjazás után. A kávé egyébként is vízhajtó, öblítsük le egy nagy pohár vízzel.

Reggeli koncert

Válasszunk ki egy számot, amelyet szívesen hallgatunk, legyen az az ébresztő. Boldogsághormonok szabadulnak fel ilyenkor, és ha tánclépésben készülődünk, fokozódik az adrenalin termelődés is.

Hideg zuhany

A meleg vizes fürdés után zuhanyozzunk langyos, sőt, hideg vízben. Sokan idegenkednek ettől, de próbáljuk ki, valóban frissítő.

| reggel, ébredés, álmosság, fáradtság
2018-01-03 23:41:11
hirdetés
hírdetés