Hirdetés

Megőrjít a "proaktivitás"?

Mogorva kollégák, lassú számítógépek és a hivatali zsargon borzolja fel a leginkább a brit munkavállalók idegeit egy szerdán közzétett közvélemény-kutatás szerint.

munkahely, stressz |

MTI Hírek 2010 ;7

Az Opinium Research által megkérdezett 1836 személyt a "gondolkodjunk innovatívan" és a "beszéljük meg komolyabban" kijelentések húzzák fel a legjobban.

A dolgozók közel kétharmada állította, hogy a hivatali kellemetlenségek miatt folyton stresszes, egytizedük pedig fel is mondott munkahelyén ebből az okból.

A kutatás szerint a munkahelyi "idegbajt" okozó stresszfaktorok toplistája:

1. Idegesítő, mogorva kollégák (37 százalék)

2. Lassú számítógépek (36 százalék)

3. Pletykálkodás az irodában (19 százalék)

4. Üzleti zsargon, "menedzserszleng" használata (18 százalék)

5. Ordítva telefonáló asztalszomszédok (18 százalék)

6. Túl sok egészségügyi, biztonsági előírás a munkahelyen (16 százalék)

7. A toalett higiéniáját nem tisztelő munkatársak (16 százalék)

8. A találkozókról elkéső vagy azokon meg sem jelenő partnerek (16 százalék)

9. A maguk után elmosogatni képtelen kollégák (15 százalék)

10. Túl hideg/túl meleg irodai levegő (15 százalék).

A legidegesítőbb kifejezések:

1. Gondolkodjunk innovatívan (21 százalék)

2. Beszéljük meg komolyabban (20 százalék)

3. Nem ismerünk korlátokat (19 százalék)

4. Üljünk össze egy kis ötletrohamra (16 százalék)

5. Ássunk be magunkat a dolgok mélyére (15 százalék)

6. Ne öntsük ki a fürdővízzel gyereket is (14 százalék)

7. Teljesen veszem a problémát (13 százalék)

8. Tágítsuk a határokat (12 százalék)

9. Hozd ki magadból a legjobbat (11 százalék)

10. Rendezzük el a dolgokat (11 százalék).
munkahely, stressz

2010-02-11 12:39:24

Hirdetés
Hirdetés

Web Design & Development Prowebshop