A munkahelyi stressz ártalmai

Közvetlen biológiai hatással van szervezetünkre és növeli a szívbetegség kockázatát a stresszes munkahely.

Hogy ne legyen pokol az ünnepekből

A karácsony és az újév gyakran próbára teszi a legjobb párkapcsolatot is. Hogyan kerüljük el a rejtett buktatókat?


Az önbecsülés hiánya okozta bonyodalmak

Több vizsgálat is bizonyítja, hogy az önbecsülés alacsony szintje számos problémát okoz, ami káros hatással lehet a külső megjelenésünkre épp úgy, mint párkapcsolatunkra vagy az életpályánkra.


Ez a nap is jól kezdődik!

Néha arra gondol, valami komoly baja van, mert reggelenként úgy érzi, képtelen felkelni az ágyából? Ne aggódjon, fáradtságáért valószínűleg csupán „belső órája” okolható.


A túlórázás a nőket viseli meg jobban

A hosszú munkaidő és a túlórázás nagyobb kárt tesz a nők egészségében, mint a férfiakéban, mert emiatt gyakrabban dohányoznak, kávéznak és fogyasztanak egészségtelen ételeket.


A pénzügyi válság hatása az egészségre

Az emberek szoronganak, főleg a nyugdíjasok, akik részvényekben és bankban tartják a pénzüket. Ha valaki szorong, az kihat egész családjára is. Házastársak összevesznek, és ebből a gyerekek sem maradnak ki.


Stresszhelyzetben

Időről időre újabb és újabb döntéseket kell, hogy meghozzunk. Legtöbbször alaposan mérlegeljük az érveket és ellenérveket az egyes lehetőségek mellett, és figyelembe vesszük az eddigi tapasztalatainkat. Egy vizsgálat szerint azonban a zavarás, vagy más kognitív stressz befolyásolhatja ezt a kiegyensúlyozott logikai folyamatot.


Hogyan szokjunk le a körömrágásról?

Lehet, hogy nem szívesen ismerjük be, de a legtöbbünknek van legalább egy rossz szokása. Hogyan szabaduljunk meg tőle? Az olyan rossz szokás, mint például a dohányzás, súlyos egészségkárosodással járhat, de mások, mint a körömrágás, a krákogás vagy az ujjpercek ropogtatása nem káros – csak épp gyakran a környezetünk számára elviselhetetlen.


Ijesztő tünetek – pánikra semmi ok!

Általában megijedünk, ha szokatlan csomót, duzzanatot vagy kiütést észlelünk magunkon. Ne essünk pánikba, az esetek többségében nincs ok aggodalomra.


A harag: Ön melyik típus?

Nem árt, ha megtudjuk, hogy harag szempontjából melyik típusba tartozunk, mert így könnyebb elbánni a rossz érzéssel, és megtalálhatjuk érzelmeink kifejezésének egészségesebb módját is.


A stressz a jó szokásokat is előhívhatja

Ha stresszesek vagyunk, hajlunk rá, hogy valamiben vigasztalást keressünk, és ezek gyakran nem a legegészségesebb dolgok. Egy új vizsgálat rámutat arra, hogy a kihívások a jó szokásokat is felszínre hozhatják.


1 |
hirdetés

Web Design & Development Prowebshop