Meditáljunk!

A meditáció a legjobb módszer arra, hogy megőrizzük aktivitásunkat, mégse pörögjünk túl.

meditáció, relaxáció, stressz | InforMed Hírek10   InforMed | Sándor, K
Vizsgálatok szerint a naponta végzett meditáció változásokat idézhet elő az agy szürkeállományában. A rendszeres meditálás áthuzalozza az agyat, az így létrejövő nagyfrekvenciájú agyhullámok fokozzák a tanulási, a figyelemösszpontosítási és az emlékező képességet.

Buddhista szerzetesekkel végzett vizsgálatok szerint a napi meditáció hatására az agyhullámok állandósulnak, és megelégedett gondolatokat váltanak ki.

A meditáció segíthet stressz, alvászavarok, vérnyomás problémák esetén, segít fiatalon tartani a szervezetet, és nyugalmat ad az összevisszaságban is.

Próbáljuk ki:
  • keressünk egy nyugodt helyet, ahol 10-20 percen át senki sem zavar meg
  • hunyjuk le a szemünket, hogy jobban tudjunk összpontosítani
  • keressünk egy egyszerű szót, ami segít kiüríteni az agyunkat (az OM kiválóan megfelel), és ismételjük többször, miközben mélyeket lélegzünk
  • ha oda nem illő vagy kínzó gondolatok merülnének fel (mert felmerülnek!), irányítsuk figyelmünket a ritmusos légzésre.

Yahoo
| meditáció, relaxáció, stressz
2012-03-15 20:20:41


Web Design & Development Prowebshop