Fitnesz otthon

Újévi elhatározásaink között bizonyára előkelő helyet foglal el a jobb egészségi állapot elérése, és ehhez még be sem kell iratkozni az edzőterembe.

| InforMed Hírek16   InforMed | Dobos, L.

 Segíthet céljaink elérésében, ha a megfelelő felszerelést szerezzük be, kreatívak vagyunk, és elszántuk magunkat az otthoni edzésre.  

A legtöbb ember számára a fogyás az újévi fogadalmainak első pontja, de ez nem elegendő. Sokkal fontosabb, hogy fittségünket javítsuk, ennek része lehet csupán a testsúly csökkenése. A legjobb a heti 5-6 alkalommal végzett 20-30 perces kardioedzés, de fontos az erőnléti tréning is.

Kérdezzük meg orvosunkat, szabad-e elkezdeni az új edzés-sorozatot, és beszéljünk egy edzővel is, aki felméri erőnlétünket, hajlékonyságunkat és állóképességünket. Mindezek tudatában szerezzük be a megfelelő felszerelést. A kézi súlyzó igen hasznos az erőépítéshez, a szív egészségéhez pedig a futópados edzés járul hozzá a leginkább.

Olcsóbban juthatunk hozzá a sporteszközökhöz, ha használjuk a fantáziánkat, kézi súlyzó helyett kiválóan megfelelnek például a teli ásványvizes palackok. Egyes fitneszprogramokhoz a saját testünkön kívül semmi más nem kell.

Menjünk ki a szabadba. Sok minden fokozza a fizikai aktivitást a sífutástól a gyerekekkel való játékig. Keressünk támogatót a családban vagy ismeretségi körünkben céljaink eléréséhez. Jó, ha van egy barát vagy családtag, aki pédául vigyáz a gyerekre, míg mi edzünk.

Törekedjünk a változatosságra a mozgásban, ezzel elejét vehetjük a sérüléseknek és az unalomnak. A heti fél-egy kilogrammos fogyás elfogadható, de ennek a hatásai is csak később mutatkoznak meg. Ne a mérleget lessük, hanem keressük másban is az egészséges élet örömeit.

| fitnesz
2020-01-14 17:48:40

Web Design & Development Prowebshop