Az ülőmunka veszélyei

Az irodai dolgozóknál nagyobb a veszélye a diabétesznek, a szív- és érrendszeri betegségeknek, az elhízásnak és az idő előtti halálozásnak.


A pulzus és jelentősége

Annak ellenére, hogy a pulzusszám értékességét a különböző sportági terhelésekkel kapcsolatban újból és újból vitatják, a pulzusszámolás és -számítás ma is a legelterjedtebb sportélettani vizsgáló módszer.


Izomláz és ízületi fájdalom - mit tegyünk?

Ha valaki keményen dolgozik egész héten, a hétvégén nem csak pihenni szeretne, de mozogni, játszani is. A kirándulás a hegyekben, egy kis foci vagy golf, esetleg intenzív munka az edzőteremben segít felfrissülni. Óvatosan a hétvégi sportolással! A vasárnapi testmozgás hétfői izomlázat eredményezhet.


Hogyan válaszd ki a megfelelő edzőcipőt? Három tipp hölgyeknek

Ha sportolásra kerül a sor, akkor egyáltalán nem mindegy, milyen lábbelit választunk, hiszen nem csak az edzőteremben való megjelenésünk függ ettől. A megfelelő cipő kiválasztása ugyanis kritikus szerepet tölt be a kényelmes és biztonságos edzésben, éppen ezért egyáltalán nem vehetjük félvállról a dolgot.


Melyik férfi edzőcipő a jó választás, ha nemcsak a külső, hanem a lábbarát kialakítás is számít?

Van, akinek a cipővásárlás egy olyan feladat, aminek a fókuszában a megjelenés áll. És ennyi, kizárólag a stílusjegyek a mérvadóak. Hogy hol marad a többi tulajdonság? Valahol lemaradnak, félúton. Viszont akad, akinek a külső majdnem másodlagos, mert az sokkal fontosabb tényező, hogy milyen járási közeget biztosít a kiszemelt lábbeli. S tény, hogy a hosszú távú elégedettség garantálásának szempontjából ez az a hozzáállás, ami lényegesen célravezetőbb.


Hűsítő tippek

Ha beköszönt a kánikula, az ember fia-lánya majd megfő. Mit tegyünk, ha nincs a közelben egy medence, amibe belecsobbanhatnánk, ám napközben mégis szeretnénk felfrissülni? Van jó pár ötletünk. Legyen cool!


A jóga panaszokat okozhat

A jóga világszerte egyre népszerűbb kezelési mód mozgásszervi betegségek kezelésére, de panaszokat is okozhat, állapították meg a Sydney-i Egyetem kutatói a Journal of Bodywork and Movement Therapies című folyóiratban közölt tanulmányukban.


Alexander-technika hátfájás ellen

Brit kutatók bizonyították, hogy az Alexander-módszerrel enyhíthető a krónikus hátfájás. Ezzel a technikával megtanulható, hogyan üljön, álljon és járjon a beteg úgy, hogy testtartására és mozgáskoordinációjára összpontosítva csökkenjen a fájdalom.


Mozogjon, tovább marad fiatal

Az ülve töltött idő csökkentése lehet a leghatékonyabb módja az öregedés lassításának - állítják svéd kutatók.


Fitnesz otthon

Újévi elhatározásaink között bizonyára előkelő helyet foglal el a jobb egészségi állapot elérése, és ehhez még be sem kell iratkozni az edzőterembe.


1 |
hirdetés

Web Design & Development Prowebshop