Egészséges lesz-e a baba?

terhesség, gyógyszerszedés | Az Orvos válaszol - Dr. Szendei Katalin   InforMed | Szendei, K.

Tisztelt doktornő!

Fel voltam fázva, így felfázás ellen szedtem gyógyszereket. Rá pár napra csak görcsöltem, nyilalltam, de a csípős vizeletem megszűnt. Így elmentem a nőgyógyászhoz, aki az elején terhességre gyanakodott, de az echo nem mutatta ki és az orvos azt mondta, hogy hormonzavar, amire injekciót irt fel. Ez idő alatt meg kellett volna jöjjön a menstruációm rendesen de az injekcióktól sem jött meg. Folytonos fehérfolyásom is van, már régóta, amit nem sikerült soha rendesen kikezelni.

Elmentem egy másik orvoshoz aki azt mondta hogy 5 hetes terhes vagyok, amit a szememmel láttam az echon keresztül ,viszont ugyanakkor diónyi nagyságú cisztám is van. A kérdésem, hogy egészséges lesz-e a baba a sok gyógyszer, injekció, rendszertelen étkezéstől, rengeteg cigarettától, a ciszta miatt??? A görcseim nem múltak el ezért vagyok kétségbe esve. Ovális alakú a méhburok is, amibe a baba van, amit az orvos is furcsállt.

Bár nem említ konkrét gyógyszert, de többféle szert is kapott egyidejűleg. Ezért esetleg a fejlődési rendellenességek előfordulási kockázata nagyobb, de nem biztos, hogy valóban ez be is következik. Ha akarja a terhességet, akkor szigorúan tartsa be az ellenőrzéseket, és ha ezek során bármilyen rendellenesség kiderülne, akkor "menet közben" is mód van a terhesség megszakítására.

A válaszok az orvos és beteg személyes találkozását, illetve az orvosi vizsgálatot nem pótolják!

| terhesség, gyógyszerszedés
2002-07-11 13:36:51

Web Design & Development Prowebshop