Terhesség, antibiotikum

terhesség, gyógyszer, fertőzés | Az Orvos válaszol - Dr. Szendei Katalin   InforMed | Szendei, K.

Tisztelt Doktornő !

29 éves vagyok és van már egy gyerekem. Szeretnék teherbe esni! Spirálom volt felhelyezve eddig, de pár hete kivették. Eléggé sok antibiotikumot szedtem. Szeretném kérdezni, hogy teherbe eshetek Tavanik szedés mellett. És ha esetleg van vagy lenne káros hatása a babára. (Első gyerekemet is elég nehezen hoztuk össze, Clostilbegyt-et szedtem.)

Segítségét köszönöm.

Azt ajánlom, hogy ha teherbe akar esni, ne szedjen feleslegesen gyógyszert, illetve amíg valamit szed, ha ez feltétlenül szükséges, jobb, ha a szedés idejére helyi fogamzásgátlást alkalmaz. Természetesen teherbe eshet antibiotikum szedése alatt is, és nem is biztos, hogy ez gondot jelenthet, de jobb kizárni a lehetőséget.

A válaszok az orvos és beteg személyes találkozását, illetve az orvosi vizsgálatot nem pótolják!

| terhesség, gyógyszer, fertőzés
2002-07-11 14:52:46


Web Design & Development Prowebshop