A pete sorsa

terhesség, gyógyszer | Az Orvos válaszol - Dr. Szendei Katalin   InforMed | Szendei, K.

Tisztelt Doktornő!

Nagyon szeretnék gyereket, de sajnos eddig nem lehetett, többször volt korai vetélésem. Másfél hónapja azonban bromocriptin 2,5 kezelést kapok, és kiderült, hogy 3 hetes terhes vagyok. Az orvos azt mondta, hogy 3 héten át fokozatosan vonja meg a gyógyszert,ami amúgy nem árt a magzatnak. A gyógyszert azért vonja meg mert ez egy olyan szer amitől még a kóros pete is megtapad.

Kérdés: Ha a gyógyszert abbahagyom kilökődik a kóros "pete"? Ugye? Ami ez alatt a 6 hét alatt mivé is fejlődött?

és: Az egészséges "pete" nem lökődik ki? Várom válaszát,köszönettel:

A gyógyszert azért kapja, hogy ne legyen korai vetélése. Tehát, ha adják, akkor számolnak azzal, sőt szeretnék, hogy maradandóan terhes legyen. Ez azt jelenti, hogy számottevő ismert negatív hatása a szernek nincsen, mert adják. Vállalni kell a kockázatot. Remélem az elmúlt majdnem egy hónapban a kívánt terhessége megmaradt. "Menet közben" számos módszer adódik az esetleges fejlődési rendellenesség kiszűrésére - de reméljük, hogy nem lesz.

A válaszok az orvos és beteg személyes találkozását, illetve az orvosi vizsgálatot nem pótolják!

| terhesség, gyógyszer
2002-07-11 13:41:07

Web Design & Development Prowebshop